Tilausehdot

Tilaus- ja toimitusehdot alla.

Tilausehdot
SaijaH Oy / Kaunis Nelli, Keskusaukio 2, 36200 Kangasala. Näiden sopimusehtojen lisäksi voimassa on tietosuojaselosteen mukaiset ehdot. Tietosuojaselosteen pääset lukemaan tästä linkistä.

Tuotteille on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Tarkemmat tiedot palautusehdoista alla.

Tilaaminen
Kun olet tehnyt tilauksen, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ole yhteydessä asiakaspalvelu@kaunisnelli.fi mikäli tilausvahvistuksessa on virhe.

Puuttuva tilausvahvistus
Teknisestä viasta tai muista Kaunis Nellin vaikutuspiirin ulottumattomissa olevista syistä tilausvahvistus voi saapua myöhässä tai jäädä kokonaan saapumatta. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut 30 minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä, ole yhteydessä asiakaspalvelu@kaunisnelli.fi

Maksu
SaijaH Oy:n / Kaunis Nellin maksupalveluista vastaa Klarna, joka mahdollistaa ostosten tekemisen netissä turvallisesti ja luotettavasti.  Voit valita kassalla maksuvaihtoehdoista juuri sinulle sopivan:

Lasku (0€)
Korttimaksu
Verkkopankkimaksu
Klarna-tili eli joustava osamaksu

Toimitus:
Posti  Yli 100 euron tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja. Alle 100 euron tilauksissa postikulut ovat 5,90 euroa. Tilauksesi toimitetaan joko suoraan postilaatikkoosi tai postin noutopisteeseesi 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä.  Asiakas voi itse valita tilauksen toimitustavan Postin tarjoamien vaihtoehtojen puitteissa. Asiakas näkee tilauksen postikulut tilausta maksaessaan. Posti pidättää oikeuden toimittaa lähetyksen vaihtoehtoiseen toimituspisteeseen, mikäli sen toimitus asiakkaan valitsemaan tai asiakkaan postinumeron mukaiseen lähipostiin ei onnistu. Postin esittämä toimitusaikaennuste on keskimäärin 3-5 arkipäivää. Tilaukset lähetetään arkisin tavallisesti vuorokaudessa tai viikonloppuisin/pyhäpäivinä niiden jälkeisenä arkipäivänä.

Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä asiakaspalvelu@kaunisnelli.fi asian selvittämiseksi. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella eikä SaijaH Oy / Kaunis Nelli ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. SaijaH Oy/Kaunis Nelli ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen. Asiakas voi valita, mihin Postin palvelupisteeseen tai SmartPOST-automaattiin lähetys toimitetaan. SaijaH Oy / Kaunis Nellin ei ole mahdollista vaihtaa toimituspaikkaa jälkikäteen. 

Noutamatta jäänyt tilaus
Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Jos SaijaH Oy/Kaunis Nelli vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut. 

Viivästynyt toimitus
Jos tilaustasi ei voida lähettää SaijaH Oy / Kaunis Nellistä kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. KunSaijaH Oy / Kaunis Nellistä on luovuttanut lähetyksen sen toimituksesta Postin lajittelukeskukseen vastaavalle Postin alihankkijayritykselle, ei SaijaH Oy / Kaunis Nellistävastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä.

Hintatiedot
Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa. Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron.SaijaH Oy/Kaunis Nelli pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. SaijaH Oy/Kaunis Nelli pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.

Kampanjat
Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.

Tilaaminen Ahvenanmaalle
Valitettavasti emme voi tällä hetkellä toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle. Emme myöskään toimita tilauksia muualle kuin Suomeen.

Reklamaatiot, palautusoikeus ja peruutus
SaijaH Oy/Kaunis Nelli noudattaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksia verkkokaupan toiminnassa. Reklamaatiota, palautusta tai peruutusta koskevissa asioissa asiakaspalveluun tulee ottaa yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@kaunisnelli  kohtuullisen ajan kuluessa. Verkko-ostoksilla on lainmukainen 14 päivän palautusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. SaijaH Oy/Kaunis Nelli vastaa ainoastaan viallisten tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa asiakas vastaa itse palautuvan lähetyksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaisesti. Lähetyksen vastaanottajalla on velvollisuus tarkistaa, että lähetys ja sen sisältämät tuotteet ovat vahingoittumattomia kuitatessaan lähetyksen. Mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää asiakkaalle, voi asiakas perua tilauksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun. Jos tilaus on ehditty lähettää asiakkaalle, noudatetaan SaijaH Oy/Kaunis Nellin palautuskäytöntöä. 


Poikkeus palautusoikeutta koskien Jotta tuotteen voi palauttaa, tulee sen olla vahingoittumaton, avaamaton ja käyttämätön. SaijaH Oy/Kaunis Nellillä on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan mikäli palautettu tuote ei täytä näitä ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen. Avatuilla ja/tai käytetyillä hygieniatuotteilla (kosmetiikkatuotteet ja hajuvedet) ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä.   Tuotteita, joita on muokattu tai luotu juuri asiakasta varten (esimerkiksi lisäämällä niihin asiakkaan pyynnöstä kaiverrus) ei voi palauttaa. Palvelua, joka on suoritettu tai jota on alettu suorittaa ei voida peruuttaa tai palauttaa. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa.   Reklamaatio Reklamaatio tulee tehdä sähköpostitse asiakaspalvelu@kaunisnelli.fi .Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli

varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut  valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Reklamaatioiden käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-3 viikkoa tilanteesta riippuen. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut  vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa mikäli sitä on käytetty. SaijaH Oy/Kaunis Nelli ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteeen valmistajaan. 


Vauriot Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, jossa voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta.

Tuotetiedot
SaijaH Oy/Kaunis Nelli pidättää oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. SaijaH Oy/Kaunis Nelli ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä muun muassa käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä  asiakaspalveluun. SaijaH Oy/Kaunis Nelli tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia. 

Riitatilanteet
Mikäli tilannetta ei voida ratkaista SaijaH Oy/Kaunis Nellin ja asiakkaan kesken yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.

Vastuunrajoitus
SaijaH Oy/Kaunis Nelli ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. SaijaH Oy/Kaunis Nelli ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este. SaijaH Oy/Kaunis Nelli ei myöskään ota vastuuta tuotteiden tai niiden ominaisuuksien muutoksista, joita tavaran toimittaja/valmistaja on tuotteisiin tehnyt ja jotka eivät ole SaijaH Oy/Kaunis Nellin vaikutuspiirissä.

Tilausehtojen muutokset
SaijaH Oy/Kaunis Nellipidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan Kaunis Nellin verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.

Muut ehdot
Saija H Oy/Kaunis Nelli pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä mitä tietoa SaijaH Oy/Kaunis Nelli on esittänyt, se ei ota vastuuta sen sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä ellei toisin ole suoraan esitetty. SaijaH Oy/Kaunis Nelli pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan.

Yhteystiedot
SaijaH Oy / Kaunis Nelli Keskusaukio 2 36200 Kangasala 040 837 0080